neděle 19. dubna 2015

Room inspiration


🌸🌺🌹🌼🌻🌷

my room 💜

🌸🍓🌸🍓

Drawer Organizer

7

Idea ♥ | via Tumblr


(1) ∞ Luxury Lìfє ∞ | via Facebook

You make me feel alive

Untitled

Ahoj :) Jelikož je to teď moje nejčastější googlení a weheartování, rozhodla jsem se udělat článek s inspiracemi na pokoj. Brzy se stěhuju do baráčku, kde si zařizuju nový pokoj, takže inspirace je pro mě nezbytně nutná :) Nábytek mám už téměř všechen nakoupený, moje milovaná Ikea nezklamala (pokud je tu někdo, kdo rád sestavuje věci z Ikei, nechť se mi ozve, u nás se vyřádí :-P). Momentálně vymýšlím všelijaké doplňky, abych si pokoj co nejvíce zútulnila a zabydlela. Takže pokud máte nějaký tip, ráda se nechám inspirovat :)
To by bylo asi pro dnešek spát, mažu na kutě a těším se, až budu spát ve své nové posteli! Deniska ♥

btw. a hádejte hádejte, co bude za článek až bude pokoj hotový? správně, room tour :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář :)