sobota 4. dubna 2015

So complicated


Mrs.Cimbom

On the Road | Tumblr


Untitled
Untitled

summer | Tumblr

Instagram photo taken by TATTOOS - INK361

Enchantress

Aww how cute!△


room


/. | via Tumblr

Untitled


Ahoj! Jeden obrázkový post na obzoru. To už tu dlouho nebylo...Ale rozhodně bude pozitivní, žádné strachy. Poslední dobou mi můj život totiž přijde spíše jako komedie, než nějaký doják. Je to všechno tak hezky komplikovaný :) Občas se nestačím ani sama divit...Ale na jednu stranu mě to baví, vždyť bez toho by to byla nuda. Je fakt, že nic se nemá přehánět, ale jak tohle dopadne, to sama nevím a netroufám si předpovídat :) Ale sluníčko a jaro mě přivádí na jiné myšlenky, a za to jsem ráda. Jestli se na něco těším, tak na jarní a letní outfity, akce, párty a vegetění na sluníčku. Doufám, že moje jaro a léto bude co nejvíc akční, ať něco zažiju a nemusím přemýšlet nad komplikovaností a nevyzpytatelností mého života :) Tak užívejte sluníčka a no stress! Deniska ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář :)