pondělí 27. dubna 2015

What makes me happy?


Untitled

:cc


Untitled

Untitled

Untitled

uuuh

🌙


Summer

Untitled

Ahoj :) Sedím takhle při pondělku ve své posteli, venku prší a je krásný pobouřkový vzduch. A jak tak přemýšlím, rozhodla jsem se sepsat pár věcí, které mě vlastně dělají šťastnou. Myslím, že je dobré si takové věci připomínat a občas si uvědomit, jak moc velké štěstí máme a ani nám to nepřijde :) Tak jdeme na to!

♥ když se směju s přáteli
♥ když se večer můžu přitulit k mému bráškovi
♥ když překonám nějakou překážku
♥ když můžu strávit víkend s kamarádkou
♥ když je venku krásně a můžu jít ven třeba na piknik
♥ když najdu nějakou starou písničku, na kterou mám vzpomínky
♥ když si můžu udělat kafe nebo kakao do mého oblíbeného hrníčku
♥ když usínám a venku prší
♥ když jdu čerstvě obarvená od kadeřnice a moje vlasy jsou jako nové
♥ když mě někdo obejme
♥ když se ozve někdo, na kom mi záleží po delší době
♥ když dostanu dárek (nejlépe nějakou maličkost, kterou mám ráda a ten člověk si to pamatuje)
♥ když mi někdo říká nějakou přezdívkou
♥ když se na mě usměje cizí člověk
♥ když si koupím vytouženou věc
♥ když si s plním nějaký sen (například jet do Kanady)
♥ když ráno vstanu a povede se mi make up
♥ když si udělám hezký den s mamkou
♥ když vedle někoho můžu usínat a držet ho
♥ když po tak dlouhé době potkám někoho, s kým si rozumím
♥ když mi někdo napíše, že mu chybím
♥ když se blíží léto a začínají teplé dny

A mohla bych psát asi do nekonečna. Zjistila jsem, že je tolik věcí, co mě dělá šťastnou, nebo přinejměnším šťastnější. A řeknu vám, hned mám lepší náladu, když si těhle pár srdíčkových odrážek přečtu :) Co dělá šťastné vás? Umíte se radovat z maličkostí?
Pusu, Deniska

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář :)