neděle 14. června 2015

Aurora


Follow me!

Pineapple

beauty queen | via Tumblr

turn the pain into power | via Tumblr

Summer morning

dream under the sky

Wonderful world  | via Tumblr

Purple | Search Instagram | Pinsta.me - Instagram Online Viewer

.

Good morning! 🍒🍓🍌✨💕

Tumblr



“(🍍)(🍍) Ive got pineapples on mah boobies 🍍🌞🌴😋 @beginningboutique have really cool tee's ! 😻🌏”

♥

Ahoj. Sedím ve svojí malinové posteli a snažím se si uspořádat svoje myšlenky v hlavě. Nejde to zrovna jednoduše. Vždycky jsem si přála být správným člověkem, nelitovat a nedělat chyby. Ale čím jsem starší, tím víc si uvědomuju, že to všechno není tak černobílý. Má to spoustu barev a i když moje poslední dny, týdny, byly spíše šeď, teď se mi barvy zase pěkně rozjasnili. Ale zrovna duha to také není. 
Ale proč až tak moc často musím jít sama proti sobě? A proč když udělám správnou věc, je mi hůř, než kdybych udělala tu "špatnou"? Trochu mi přijde, že si člověk nemůže vybrat vždy správně. Protože správná možnost neexistuje.
Jsou na světě lidi, co vám ovlivní život tak moc, že už to nikdy nebude jako dřív. Někdy s někým tak splynete, že vás to změní a udělá to z vás uplně jiného člověka. A tak nějak se potloukáte životem, klidně i žijete a užíváte, máte se skvěle. Ale ten člověk vám vždycky zamíchá vaší paletu barev a vy pak nevíte, jestli vidíte svět vůbec reálnýma barvama. Jenže hned jak odejde zase zpátky do svého světa, vidíte vše zase trochu jinak. Ale i tak jste vděční, že se to stalo. Protože ty barvy stojí za to vidět asi tak, jako vidět polární záři.
Něco tam je. Něco co nezmizí, něco co přetrvává a přežije snad uplně každou bouři. Přijde mi, jako kdyby tu na jednu stranu vůbec nic nebylo. A zároveň toho je tolik.
Zní to vlastně jednoduše? Ale není, pokud se vám zamíchají karty a vy nevíte, kde vám hlava stojí. A ne, za tohle nemůže osud. Za to si můžu sama. Tak dost té deprese, vzhůru na volnou neděli a v 10 na noční. Juchů, miluju prázdniny, hihi :) Vaše Deniska

1 komentář:

  1. Moc pěkně napsáno...a taky výstižně. Ale musím s tebou souhlasit, že když ten ''někdo'' přijde a zamíchá naše bavry, je to nejlepší pocit :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)