úterý 23. června 2015

C'mon future!


🔝

.


here is an inner beauty about a woman who believes in herself. | via Tumblr

Summer is here..☀🌊

Untitled

Pin von Paige Martin auf 101 | Pinterest

don't be afraid

Untitled

x

Untitled


Tumblr

Untitled

-

Jak moc těžký je opustit minulost a začít znovu? Někde jsem četla "nikdy nedovol, aby pro tebe byl někdo tak důležitý, že když ho ztratíš, nebudeš vědět jak dál". Já to dovolila a spoustu dní, měsíců a skoro let jsem se v tom topila. A vždy, když se mi povedlo dostat na hladinu, znovu jsem se potopila. Ale teď je všechno jinak. Opustila jsem to, dokázala najít štěstí, dokázala jsem najít cestu a i když jsem teprve na začátku, vím, že už není cesty zpět. I když by nebylo vůbec těžké se vrátit do těch starých vln, už to nechci udělat a neudělám. Budu se držet svého nového bojiště a hledat svoje nové já, které se mi líbí víc, než to předešlé. Ve většině věcech. A myslím, že až doplavu, dobrouzdám se, budu šťastná! Žádná minulost nestojí za to, aby nám ničila budoucnost. Ani když byla sebelepší. Už ne. Je čas jít dál.
Budoucnosti zdar. Těším se na to, na všechno! Deniska ♥

btw. přeju vám krásné první letní dny (počasí se snad umoudří!)

1 komentář:

Děkuju za komentář :)