úterý 15. září 2015

Autumn musthaves vol.2



Ahoj! A jak jsem slíbila, tak splním. Připravila jsem si pro vás ještě jeden článek, tentokrát to budou nezbytnosti v podobě kosmetiky a doplňků. Tak žádné zdržování a jdeme rovnou na to!

1. Konturování! Podzim patří hezkému líčení a bez konturování už to přeci neni ono.. Vyhlídla jsem si tuto paletku ze Sephory, obsahuje několik krásných přírodních tónů hnědé, prostě podzim jak vyšitý!
2. A aby linie konturování byly přesné a tvořily efekt, který tvořit mají, přihodíme rovnou i konturovací štětec. Vybrala jsem pro vás také ze Sephory, já mám štětec od Real Techniques a jsem s ním nadmíru spokojená!
3. Nic nedoladí dokonalý outfit jako dokonalé vlasy. Taky to znáte, že jste parádně oháklé, ale vlasy vám to prostě kazí? Já se necítím dobře nikdy, když nemám hezké vlasy...a že to je často. Už dlouho plánuji vyzkoušet přírodní šampony z Lushe. Jeden z nejznámějších Big by měl vaše vlasy našechrat mořskou solí a provonět kokosem. Tak to je vážně nezbytnost! :)
4. A jestli mi něco připomíná vůni podzimu, je to pumpkin space latte ze Starbucks. Tak proč si jeden pochmurný den nezajet s kamarádkou na kafe a udělat si den hned hezčí?
5. Zlatá je barva podzimu, listy...to ani nemluvím :) Jestli chcete oživit tmavý podzimní outfit, sáhněte po zlatém listu z H&M. No jestli se mi někdy líbí zlaté doplňky, tak přesně v tohle období!
6. A dost bylo tmavých barev. Rozjasněte podzim výraznou rtěnkou! Já si vybrala oranžovočervenou z nové kolekce od MAC, kterou navrhla Miley Cyrus. O jejím stylu a vkusu by se dalo možná pochybovat, ale s touhle rtěnkou rozhodně nešlápla vedle :)

A jakou podzimní nezbytnost půjdete ulovit vy? Deniska

1 komentář:

  1. Moc pěkný článek :) taky mi vždycky outfit kazí vlasy! :D a Pumpkin Spice Latte už chci zkusit tak rok, takže se nemůžu dočkat! :) a výrazné rtěnky miluji po celý rok, ale na podzim jsou stejně nejlepší :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)