neděle 13. září 2015

Autumn musthaves




Ahoj všem, léto nás opustilo mrknutím oka a teď už se na nás chystá pochmurný podzim. Pro mě má svoje kouzlo, ale často pro mě bývá přechod z pohodového léta do deštivého podzimu celkem depresivní. A nejhorší je z tílek a kraťásků do svetrů a džínů, hlavně když máte pocit, že nemáte co na sebe.. Rozhodla jsem se pro vás najít pár "nejnutnějších" kousků, které můžete tahat celý podzim a určitě se vám v šatníku neztratí. Jsou totiž pohodlné, snadno kombinovatelné a hlavně levné! Takže si jich můžete rovnou pořídit víc v několika barvách :)
Tak jdeme na to!

1. Jako základ bych viděla černé kalhoty či tmavé džíny, a protože jsem si oblíbila díry na kolenou, rozhodně hlasuji pro ty! Já jsem svoje ulovila loni v Topshopu, ale mají je i letos, takže žádný strach :) Šup do nich, než začně sněžit a budou vám mrznout kolínka!
2. Za druhé si zapište kostkovanou šálu! Zaujala mě tato laděná do žluté barvy, která k podzimu rozhodně patří. Ale určitě koukněte i po červenočerné kombinaci, ta je pro kostkovanou šálu nesmrtelná. S kamarádkou jsme přesně takovou ulovili v F&F za stovečku :) Dá se jen přehodit přes outfit, nebo se do ní můžete zachumlat, když je vám chladno.
3. Pletený cardigan v černošedé barvě? Jasňačka! Dá se nosit téměř přes všechno a přeci jen je stylový. Já ho nosím od jara do podzimu, vlastně i v zimě. Svůj mám z Tchiba, koupila mi ho mamka v březnu po návratu z Kanady a prožil se mnou celé léto. Seženete ho například v H&M za 299,- :)
4. Klobouky, klobouky! Jestli jsem se letošní podzim zamilovala, tak právě do vlněných klobouků. Oživí i obyčejný jednobarevný outfit a dodají na ležérnosti, takže proč si trochu nezahrát na dámičku :) Já do něj rozhodně půjdu, jen ještě nevím, zda do tmavého či do světlého. Sežente třeba opět v H&M od 499,-.
5. A poslední jsou obyčeně neobyčejná trička. Nutně jsem si potřebovala koupit dvě jednoduchá bavlněná trička, která jsou volnějšího střihu. Ulovila jsem jedno šedé s kapsičkou a jedno černé s ohrnutými rukávy. Ideální k džínám či černým kalhotům, pak už stačí narazit klobouk a...:) A takový můj tip, stačí sehnat dlouhé bavlněné tričko, které máte nad kolena (pro prcka jako jsem já žádný problém) a můžete tričko nosit jako podzimní šaty :) Jooo, to je moje!

Plánovala jsem udělat i menší koláž doplňků a kosmetických přípravků, ale to si nechám na příště, protože nejen, že jsem se docela rozepsala, ale také se učím s novým Macem a koláž mi dala neskutečnou práci :D Takže se můžete těšit na další článek. Podzimu zdar! Deniska


3 komentáře:

  1. Zamilovala jsem si z tvého výběru hlavně klobouky. Vypadají opravdu kouzelně! <3 Zvu na giveaway! :)

    http://corculum.blogspot.cz/2015/09/giveaway-s-bavimevaritcz.html

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný wishlist, asi bych měla dost podobný :) jen bych přidala černou koženou bundu! :) a klobouk už chci neskutečně dlouho, ale zatím nic, tak že by tenhle podzim? :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné. Přesně takový styl se mi na podzim líbí. :) K tomu třeba nějaké kotníkové boty, na podpatku nebo bez.. Paráda. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)