pondělí 21. září 2015

Monday madness
















Chumlám se do svojí mikiny, na klíně mám mac a v uších podzimní písničky. Snažím se si utříbit myšlenky v hlavě, ale moc se mi to nedaří. Po rozpáleným a rozlítaným létě plným spontánních nápadů, dlouhých teplých večerů a pozitivních vln přijde podzim, kdy je lepší se po večerech chumlat, jenže o to víc se pak člověk cítí sám...
No a pak už nemusí jít ani daleko pro takové dny, jako je ten dnešní. Včerejšek jsem trávila v Praze, daleko od takových pocitů. Byla jsem na burgerfestu, kde jsem ochutnala vážně výborný burgery, k tomu jsem si koupila litr Arizony v plechovkách a do noci jsem brouzdala Prahou s kamarády. A to jsem přesně potřebovala.
A asi bych takové rozptýlení potřebovala častěji. Protože jakmile se vrátím do reality, přemýšlím a přemýšlím.. Snažím se zbavit některých pocitů, které jsou pro mě jako kdyby mi někdo daroval životně důležitý orgán a moje tělo ho nechtělo přijmout, chtělo by ho vypudit, i když moc dobře ví, že bez něj nemůže žít... Jenže je to asi prostě jen obyčejný strach. Když člověk zažíje něco bolestivého, je jasné, že se tomu chce už jenom vyvarovat. A tak nějak mi tyhle dvě věci nejdou skloubit dohromady. A tak je pro mě jedodnušší se sbalit a odjet pryč za někým, s kým mě tyhle složitosti z minulosti nepojí. Ať už je víkend!

1 komentář:

  1. Taky už si přeji víkend! :) A těchhle obrázků nebudu mít nikdy dost! A hlavu vzhůru, to zvládneš! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)